Treceți la conținutul principal

Demonstratii de zbor pe aerodromul Aerial Club de la Vadeni

Pentru prima data, la a noua editie.


Zburand cu capul in jos


Aglomeratie la Vadeni

Placerea de a zbura.

Defilari pe cer.

Cu mic cu mare sa privim cerul

Cu capul in nori

Contrast: priveliste catre combinatul de la Galati.

Demonstratia a trei avioane pe aerodromul din Valeni.

Manevre pe cer.

Oameni din aviatie in prim-plan.

Prima fata fotografiata.

Atentie, se filmeaza!

Coada la mici si bere.

Saltul a mai multor parasutisti.

Bucuria de a zbura, bucuria de a privi.

Expozitie de fotografie de aviatie si parasutism.

Din zona Galati - Braila - Vaslui - Tulcea - Vrancea.

Zboruri de agrement sau efectuarea de cursuri.

Placerea de a zbura nu are varsta.

Avioane, uniforme vechi, acces liber in hangare.

Un mod placut de a petrece timpul cu familia.

Particip cu aceste fotografii la rubrica Miercurea fara cuvinte, de la Carmen, de Calin preluata.
Tema propusa pentru astazi: extraordinar.

xoxo

Comentarii

  1. Oamenii care fac posibile aceste mitinguri aviatice sunt cu adevarat extrordinari. Am fost si eu la cateva mitinguri la Aeroportul Baneasa din Bucuresti, am si postat pe blog imagini de la vremea respectiva. O saptamana frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi admir pe aviatori, dar mi-e din ce în ce mai frică de zborul cu avionul...

    Happy WW, dragă Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  3. Impresionant şi da, extraordinar!
    Cu teamă urmăresc astfel de spectacole...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare. Sper sa ajung si eu la un show aviatic in curand :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Oamenii si aripile lor. :)
    Toata admiratia mea pentru ei performantele lor.
    Happy WW! Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumooos! Palpitant sa participi la astfel de demonstratii!
    Happy WW, draga Mihaela!

    RăspundețiȘtergere
  7. urmeaza si la noi pe 2, abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos,o plăcere să admiri avioanele la mică distanță,mulțumesc Mihaela!
    Un sfârșit de săptămână minunat îți doresc!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase fotografiile! Si noua ne plac mult mitingurile aeriene.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce fain! Am fost si eu la cateva evenimente asemanatoare in Romania, unul dintre ele la aeroportul Kogalniceanu din Constanta.
    Sa ai o zi frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am fost niciodata la o astfel de demonstratie, dar mi-ar placea. Iau in calcul inclusiv oportunitatea de a sari chiar eu cu parapanta sau o alta activitate similara :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am ratat anul acesta, insa anul viitor mi-as dori mult sa ajung. Am auzit ca e tare frumos. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. „Avion, cu motor, ia-mă și pe mine-n zbor....” - ce mai cântam acest cântecel în copilărie, când zăream câte un avion în înaltul cerului...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

[Miercurea fara cuvinte] Online shopping

1   //   2   //   3   //   4   //   5   //   6 1  //  2  //  3  //  4  //  5  //  6 1 //   2 //   3 //   4 Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de  Carmen  unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii. Wordless   Wednesday   is   a weekly column   initiated by   Carmen   where   the message   must be sent   through   a picture   or series of   pictures. xoxo

Baile Tusnad | Spre Lacul Sfanta Ana, de la bucurie la agonie si retur

Cazati la Vila Cerbu, dupa ce facem cunostinta cu domnul Marian, desfacem bagajele, bagam repede la frigider cele necesare, ne racorim putin, ne schimbam si aplicam iarasi crema solara. Cat sa intre crema in piele am recitit toate traseele cu plecare din statiune. Pe care sa alegem?! Pregatim rucsacul cu apa, limonada, ceva de rontait in caz ca ni se face foame si o zbughim afara. Am mai pierdut ceva vreme pe afara in fata postei, consumat si niste nervi. Ca asa-i cand unul e agitat si altul e de un calm desavarsit. Pentru a ne dibui incotro s-o luam pentru traseul nr. 6: Paraul Varghis - Poiana Mohos - Cabana Sfanta Ana. "Hai incolo, harta asa zice!"