Treceți la conținutul principal

[Outfit] Unexpected trench from Sheinside


Aprilie ne-a daruit si soare cu parfum de primavara si ploaie si zapada pe alocuri, oricat rezistam capriciilor vremii uneori nepotrivirile le simti ca pe o palma si iti vine sa asezi imbufnata rochia subtire inflorata inapoi in dulap. Inca nu e timpul.

Puloverele inca le tin aproape, straturile sunt necesare, la prima adiere de vant iti dai seama despre ce vorbesc, soarele in schimb te ademeneste, te tine pe loc, intr-o stare de visare ca un fluture amortit. Asa ne-am petrecut sambata asta cateva ore in parc inainte de pranz. Am iesit cautand cu ochii copacii infloriti, dar anul asta sunt mai intarziati, ici colo cate unul dar nepotriviti pentru fundalul dorit. Animatia din parc e la fel in fiecare weekend, mai ales in spatiile dedicate copiilor, noi ne-am invartit in jurul iazului. Pestii au fost mai timizi, si aici vorbesc in special de cei mari care se ascundeau.




Trench coats are generally seen in romanticcomfortable, and casual style. 



Cand am primit coletul cu acest trench ne-am simtit, eu si ofiterul vamal, ca de 1 Aprilie si totusi era inca martie, stiam ca trebuie sa primesc un paltonas verde si cand colo incearca sa explici de ce e alta culoare, alt model, alta marime decat ceea ce reiese din e-mailul de colaborare. Un mixt de oboseala, cu uimire si dezamagire am trait. Am presupus ca nu-mi va veni, ajunsa acasa nici nu am simtit nevoia sa-l probez, am scris persoanei de contact despre cele intamplate. E prima data cand primesc altceva, bucuria se face ca imi vine - lejer -, dupa cum vedeti si voi din poze.

cod articol corect

codurile produselor subliniate cu chenarul mov

Conform dimensiunilor trecute la produs ar fi trebuit sa-mi fie foarte mare, asadar daca va place tineti cont ca eu port in mod normal S si marimea e L. Are un material gros, nu am mai purtat cordonul dar vine insotit, nasturii mi se par putin grosolani, in rest sunt multumita de el. Permite si purtarea unui sacou pe dedesubt. Se calca usor pe fiecare fata, eu am folosit statia, iar la etichete... cu toate ca scrie inditex, pe cea de la guler troneaza un nume chinezesc. De mentionat inca ceva, a venit cu un miros urat asemanator articolelor din PU - incaltaminte & genti, nu persista, dupa aerisire si igienizare dispare.







Pe langa trench-ul bleumarin de la Sheinside am purtat multe nuante de albastru incepand cu cerceii, din esarfa, manichiura bleu - pool party de la Farmec, la o mana mi-am facut buline bleu deschis de la Golden Rose -, inelul, ciorapii in degrade si sosete albastru cu imprimeu mere bleu. Pe aceeasi linie de culori reci am ales camasa si bluza lila, cu efect de iluminare, fusta midi gri cu fermoare, poseta burgundy si buzele dark - degrade -. 
La machiaj am folosit ca baza crema colorata cu protectie solara, anticearcan si blush. Pentru machiajul ochilor am folosit un fard discret roz dintr-o paleta elf si mascara Oriflame.


xoxo

Comentarii

  1. este culoarea mea preferata de ceva vreme Miha!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa deci! :) Cum se intampla unele lucruri Coco, chiar imi doream si alte nuante pe langa burgundy si bej.

      Ștergere
  2. Hello lovely lady! Congrats on your trench coat! It's the one I want to buy too! Lovely outfit, very feminine as usual!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow cât de frumos este și ți vine de minune! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. E super si iti sta minunat cu el, imi place cel mai mult aceasta nuanta :D

    Kisses

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. O tinuta frumoasa, asa cum ne-ai obisnuit mereu! Trench-ul este intr-adevar o piesa de rezistenta! Sa il porti cu placere!! Sper sa gasesti si tu copacul inflorit, pe care il cauti! Eu l-am gasit cand imi pierdusem orice speranta!! :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu va mai ploua probabil saptamana viitoare voi gasi, multumesc frumos Mariana, pupici!

      Ștergere
  6. You look so pretty in those shades, dear! Love the trench coat too! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. Our Aprils sound the same so far. You look really pretty and chic in this trench look.

    Rowena @ rolala loves

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos e parcul vostru! Daca nu ziceai de haina nu-mi dadeam seama ca ai primit un produs gresit. E tare frumoasa! Imi place si rujul:D

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place culoarea foarte mult dar si modelul....

    RăspundețiȘtergere
  10. mie imi coletele doar prin curier, nu am treaba. trench-ul e o piesa de rezistenta, da.pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema e ca au gresit produsul, exista sansa sa nu-mi placa, sa nu-mi vina, sa nu-mi fie util, nu ca ajung la vamala, cred ca va deveni un obicei, cei de la posta incearca sa faca incasari prin toate modurile. Pup

      Ștergere
  11. Hello Mihaela! I know what you mean, spring is late to arrive also here, today there is a chilly wind here!:/ Btw, the trench coat is very cute and suits you perfectly, you are always very classy and naturally chic, always spread grace :) Many kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place foarte mult trench-ul, dar cel mai mult imi place fusta de jeans - super croi! Intreaga combinatie este frumoasa, esarfa, cerceii, bluzica... draguta mai esti! xoxo
    Spor la treaba în Saptamâna Mare! O saptamâna cât mai frumoasa a ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e deosebita, are fermoar si la slit si sunt toate functionale.
      Multumesc frumos, Carmen, multi pupici!

      Ștergere
  13. Very beautiful jacket, I like it a lot :)) xx

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie-mi place la nebunie trench-ul tau! E atat de elegant iar nuanta eleganta si placuta. :)
    Sa il porti cu placere!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Hehe, au gresit ei, chiar au comis-o dar... pana la urma, exista o parte buna si in asta: trench-ul arata foarte bine, imi place la nebunie nuanta aceasta de albastru, imi place linia pe care o are! Iar fusta ta de jeans e smechera tare! Mi-ai amintit ca am si eu una creion, din denim albastru, sa o mai scot la plimbare!
    Ai un zambet minunat, o lumina a chipului, o cochetarie si o delicatete numai ale tale!
    Aaa, sa nu uit, am remarcat cat de bine se potrivesc nuantele de burgundy (a gentii) si albastru (a trench-ului) - nu mi le-as fi imaginat impreuna si e chiar de efect combinatia!

    Pup, draga mea Miha!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se putea si mai rau... si nu il mai imbracam, sa vedem cu rochia care e pe drum, sper sa nu se repete treaba ca ma oftic maxim, e pe lila! :) Fusta creion din denim albastru, girl o poti folosi in atatea feluri, da, trebuie sa o scoti!
      Iti multumesc din suflet Ilda! ♥

      Ștergere
  16. E chiar dragut, stii cum e, nu e pentru cine se pregateste...Ai avut noroc. :) Imi place si tinuta. Pupici!

    the-may-day.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place trench tau! M-am îndrăgostit de Sheinside! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte frumos e, cred ca e si mai frumos decat cel verde! tinuta per ansamblu e super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum e cel verde in realitate, pare ok/fain din pozele altor fete care l-au comandat. mersi.

      Ștergere
  19. that trench is so lovely....great colour!
    you look fantastic! wonderful denim skirt!

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi place la nebunie culoarea trench-ului! Si chiar arati minunat asa, si in alte culori decat cele obisnuite! Imi place cum asortezi tu tinutele - iese ceva inedit, placut ochiului si elegant in acelasi timp. Sa il porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand mi se pune pata pe ceva port... pana ma potolesc, paltonul pe care il asteptam doream sa-l port cu partenera lui, o rochie lila. dar se pare ca au fost trimise pe rand si oricum nu se putea, asa am cautat bluza in culoarea asemanatoare in aceasta tinuta. Multumesc. :*

      Ștergere
  21. Neasteptat el, dar este superb! :) Si imi place cum l-ai combinat, cu atat de multa atentie la detalii, absolut lovely! Te pup, Miha!

    RăspundețiȘtergere
  22. ehe, dragut paltonasul, dar si eu am ramas cu gandul la paltonul verde :)) sper sa il primesti. am patit si eu o gafa de genul si imediat s-a rezolvat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la o pasionata de verde nici nu ma asteptam la altceva! ;)) Sa vedem, cica e in vacanta, nu am primit decat scuze. xo

      Ștergere
  23. Foarte frumos trench-ul! Iti vine bine. Sa-l porti cu placere. Poate in curand se va indrepta vremea si vei putea purta si rochia inflorata de care vorbeai mai sus :) Nu de alta, dar m-ai facut curioasa :) xo
    alinasays.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Alina rochia alba inflorata e cu maneci lungi dar tare subtirica, pentru temperaturi de 15 grade, am scos una rosie in schimb, in curand vor aparea si pozele. xo

      Ștergere
  24. Cat de frumoasa esti, o scumpa, draga Mihaela!
    Pozele cu tine sunt superbe! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Aurelia, pentru mereu frumoasele cuvinte, pentru vizite, le pretuiesc. xoxo

      Ștergere
  25. The trench looks fantastic, what a pity that there is that smell ... Love it also how you combined it, you look georgeous and obviously this park is an amazing place! Thank you for sharing these wonderful spring pictures <3
    Love from Bavaria
    International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks God the bad smell disappeared, I thank you for bring me joy with each visit.
      love,
      Mihaela

      Ștergere
  26. Mihaela, iti dao seama cate inimi inveselesti cu frumusetea si sinatatea ta??? xXx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu as putea decat sa ma bucur. :) Dar stiu ca si tu esti draguta cu mine. xoxo

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.