Treceți la conținutul principal

Life lately: culori in vestimentatie si in farfurie



Eh cum arata zapada aia cu luminile astea, inca mai e timp sa ninga din nou si atmosfera Craciunului sa fie completa. Anul asta va fi diferit fara sa vrem, din punct de vedere culinar, dar sanatatea si cei dragi sunt mai importante. O voi lua ca pe o provocare, sa gasesc variante de meniu, sa ne simtim bine si mai ales sa nu se agraveze situatia. Cu alergiile... mai ales cand nu stii nici dupa teste care e cauza, nu te poti juca.

Asa am gatit zi de zi pentru fiecare masa si cateva feluri le veti vedea in pozele care urmeaza.





Legume la cuptor cu sos de smantana, verdeturi si usturoi, si castraveti murati doar pentru mine.
Painea de casa cu seminte e nelipsita. Dupa pozele cu machiajul cu gene false, obiectivul s-a indreptat spre copii bucurosi de zapada asternuta.
Pralinele Choco'la Irish Whiskey & Cream cumparate din Penny au fost o dezamagire, dupa cateva zile(2-3) de la cumparare si-au schimbat complet gustul si aspectul. Au ajuns la cosul de gunoi.


Turturii de gheata faceau cu ochiul copilului din mine, iar eu mai mult arat decat ma comport.
Merele inghetate ofera pata de culoare peisajului alb precum pantalonii bleu. Globuri eco. :)
Salata tricolora: varza alba, sfecla rosie si morcov cu bucati de portocale, omleta cu ceapa si castraveti murati. Imi plac muraturile. :))
Punga de pui pentru ciulamaua mea s-a nimerit o bucata de carne de porc, nu m-am abatut de la idee si cu nitel cimbru a iesit mai bine decat ma asteptam. Conform DEX, ciulamaua e mancarea pe baza de sos alb si gros de faina, eu folosesc doar smantana.



Alaturi de pantalonii bleu, pe care i-am purtat si astfel cu aceeasi vesta si o camasa ciocolatoasa care tot de pe Kurtmann a venit in garderoba mea, am ales si pantalonii galbeni Stradivarius. Doua perechi la pret de una mi s-a parut o buna afacere.
Pantalonii galbeni inca sunt disponibili, gasiti aici Vila si nu numai, modele similare.
Ploaia incet, incet a spalat aproape orice urma de zapada.
In cautarea de branza proaspata si buna fara smantana sau alte combinatii, asa am dat peste cea de la Campus, din Penny.


Tinuta asta colorata am purtat-o si toamna si iarna dar nu am reusit nici o poza facuta afara.
Morning light! :)
Anul asta ne-am impodobit impreuna bradul, mi-am simtit omul doritor sa se implice mai mult: aceleasi decoratiuni asezate diferit, o parte din conurile care stateau de obicei in cosulete au ajuns pe crengile pomului artificial. Am lucrat foarte fain in echipa.
Histamina... un cuvant care te bantuie dupa ce ai fost pe la un alergolog, e in cantitate mai mica cu cat produsul e mai proaspat, de la ingredient la preparat. Puiul de bunica a fost in regula, dar fiind carne am avut o oarecare emotie cand am facut doua farfurii de racitura.



Am incercat din nou naut, dar de data asta am trisat putin folosind conserva pentru o salata calda, am tras la tigaie cu ceapa si putin usturoi si am combinat cu morcov, ardei rosu in stare cruda, cu chimion - am gasit in Carrefour - putin piper si seminte putin trase la tigaie fara nimic pentru a fi putin crocante. Ulei din seminte de struguri, otet de mere.
Cu branza proaspata de vaci, stafide si rom am facut o placinta din aluat normal de paine la care am adaugat niste unt. Dupa scoaterea din cuptor un servet care sa o acopere va ajuta ca aluatul sa se inmoaie cat sa se poata taia placinta cu usurinta.




In weekend am mers la kart-uri, baietii si-au facut de cap iar noi fetele am imortalizat evenimentul. Kart Club in Galati este mai exact la iesire din Galati, pe la Bariera Traian, este acolo amenajata o pista pentru karting intr-o hala veche. Sunt parca vreo 6 masini si destul de aglomerat, fara rezervare trebuie sa fii norocos sa prinzi un loc liber fara asteptare. E fain din spatele obiectivului dar si baietilor le-a placut.
Cam asta a fost tinuta mea, cu pantalonii galbeni de mai de sus alaturi de puloverul rochie mov, bocanci. Imbracata gros si comod.
La SoriN se intalnesc melomanii, pentru azi am ales:
Zi frumoasa sa aveti!
xoxo

Comentarii

  1. Din tot ce ai gatit cel mai mult poftesc la salata cu naut si legumele coapte. Imi plac pantalonii galbeni.:) Pup!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salata cu naut a fost foarte satioasa si cu o aroma orientala. Credeam ca semintele de chimion si cele de chimen sunt asemanatoare, dar doar ca aspect. Multumesc :*

      Ștergere
  2. Love your photo collages :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu folosesc faina pt a ingrosa sosurile, nu-mi place..
    Call me a freak, dar eu nu cred in alergii, cred ca e o inventie americaneasca, prin care se fofileaza doctorii cand nu stiu sa puna un diagnostic pt o boala de piele. Din pacate, bolile de piele sunt cel mai greu de tratat, si de diagnosticat, si de obicei sunt facute pe sistem nervos, caci in uterul mamei, celula din care se dezvolta pielea, este aceeasi cu cea din care se dezvolta si sist nervos...
    De cand ai problema? Trebuie sa-ti faci un jurnal al pielii, asta daca nu ti-ai facut deja, sa legi evenimentele cap la cap, si sa vezi de cand a inceput totul, daca a coincis cu vreun eveniment marcant din viata, intelegi ideea, un mic detectiv. Terapia si hipnoza sunt de ajutor.
    Sa nu te superi, de sfaturi, vreau doar sa fiu de ajutor.
    Daca ai vb deja despre acest subiect mai devreme, in postari trecute, scuza-ma, nu am mai citit blogurile, fiind plecata, si chiar imi era dor.
    Te pup, si multa sanatate!

    www.piecesofsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt eu cea cu problema. Sa spunem ca e ceva cu vechime, petele apareau la "schimbarea aerului", fie ca paraseam orasul pentru o perioada de timp mai mare fie ca ne intorceam. Puneam si mancarea mai veche in calcul dupa cum se stie ca se face de sarbatori mancare multa si pentru mai multe zile. Daca nu e pastrata cum trebuie, nici inainte, nici dupa...
      Ce stim e ca nu e urticarie tipica: adica apar si dispar petele, nu, ele sunt pe corp pana trec in decursul a... saptamani in timp ce se ia tratament antihistamic. Claritine mai exact.
      Ce m-a deranjat la medici, atat alergologul cat si dermatologul, e ca nu mi-au raspuns la intrebarile mele in incercarea de a depista cauza. Am mentionat de viermi intestinali, stafilococi, probleme ale ficatului... mda trebuie sa fiu bucuroasa ca nu e de la alimente. Si cu toate acestea nu trebuie sa consume alimente bogate in histamina. Care sunt alea... si asta am aflat-o de una singura caci nu s-au sinchisit sa imi raspunda. Cica sa te duci la privat...
      Nu, nu ma supar sa primesc sfaturi, chiar iti multumesc. Nu am mai vorbit despre asta pentru ca nu stiu prea multe. Dupa tratamentul medicamentos au disparut, alimentatia e controlata. Vom vedea pe parcurs, daca ne poti ghida catre anumite piste, investigatii ti-as fi foarte recunoscatoare.
      Multumesc!

      Ștergere
    2. Şi eu am problema alergiei, dar la mine este urticaria tipică. Iau doar Claritine şi în rest încerc să o ignor. Dar m-ar interesa şi pe mine alte piste, căci de la dermato nici eu nu am priceput nimic. Mă irită ideea de a lua Claritine non-stop.

      Ștergere
    3. O explicatie primita de la alergolog a fost: nivelul histaminei poate fi influentata de stres, lipsa odihnei in sau detasat de factorul alimentar bogat in histamina. Ce m-a derutat pe mine a fost ca trebuie sa vii sa-ti faci analizele la sange fix in momentul eruptiei, pentru a vedea nivelul histaminei, in prima zi si fara sa fi luat vreun medicament. Cand s-au facut testele pe piele pentru carne, lactate, cacao, boia de ardei iute, 13 tipuri claritine nu mai luase de 3 zile daca imi aduc bine aminte si bause cu o zi in urma ceai de urzica si luase pastile (1 din 6 bucati, doza maxima) trei frati patati. Nu s-a aratat increzator in plante dar "poate sa le ia daca a tot dat banii pe ele" pe langa tratamentul prescris.
      Si nu m-a lamurit odata cu acest test ce poate dezvalui cu nivelul histaminei... pentru ca tot el a spus ca variaza de la persoana la persoana si ce poate fi normal la unul poate fi prea mare pentru altul. Nu i-a mai aparut nimic, a trecut ceva timp si de la terminarea tratamentului.
      Well... dar care e cauza tot nu vad cum am depista-o.

      A fost uimit si de faptul ca sub tratament, Claritine, ii apareau altele din ce in ce mai sus, primele au fost in partea inferioara a corpului.

      Ștergere
  4. Vai ce mi-ai facut! Am o foame la ora asta...si taman acum am vazut postarea ta!:)) Acum trebuie sa ma duc sa infulec repejor ceva, inainte dea pleca iar de acasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. tare faina combinatia de fotografii la care te-ai gândit! :))) haioasa idee! si foarte reusita, trebuie sa recunosc! Ce fericire pe voi ca ati avut parte de zapada! putina, dar macar ati simtit cum e... la noi anul acesta înca nu a nins si incepând de astazi vremea se va încalzi exagerat - joi cica vor fi +15°C! of, se pare ca vine primavara, iarna ne-a sarit de tot!
    Zile minunate în continuare draga mea! sa ai spor si inspiratie în tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la Sibiu, caci tot acolo ai radacinile, e destul de cald, in Galati in schimb nu poti trece la jacheta. Abia e inceputul cine stie ce va fi pana la primavara oficiala, sa fim sanatosi, zic!
      Multumesc draga Carmen, si voi sa va bucurati de timpul frumos, aveti muntii aproape, zile minunate! xoxo

      Ștergere
  6. Lovely photos especially the ones with food! The outfit with yellow trusers is just amazing! Looking so adorable! Have a great week!

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place mult camasa asortata la pantalonii galbeni. e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu mai tin minte de pe ce site e exact, unul asiatic cu siguranta. te pup!

      Ștergere
  8. In acest moment mi-e o foame de lupiaca...;))
    Mama ce mi-ar placea si mie la karting. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. *lupoaica.
    Pana sa corectez s-a dus ...;)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Hmm cate bunatati :) Eu inca nu am facut bradul acasa, probabil pe vineri o sa-l fac.
    La mine inca nu a nins anul asta, decat pe munti, dar nici acolo suficient, abia acum cateva zile s-au deschis partiile, in mare intarziere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarna asta a fost altfel si totusi e la inceput, are tot timpul sa isi ia revansa. ;))

      Ștergere
  11. As incerca salata de naut, arata foarte, foarte bine. :)
    Cat despre pralinele Choco'la Irish Whiskey & Cream... Mai bine incearca-le pe cele cu coniac, eu le cumpar uneori cand simt nevoia de o ciocolatica cu alcool. Tot la Penny se gasesc, poate le-ai si vazut.
    Alt desert care imi place este „DUC DE COEUR“ Crème Brûlée . Se gaseste la Lidl si este foarte bun. Iti iasa cam trei portii, desi pe cutie scrie patru.

    Nu cred ca va ninge de sarbatori la mine. Am sa ma multumesc ca si anul trecut cu atmosfera creata de luminitele colorate din centru. Pentru acasa mi-am cumparat instalatie roz si pastrez bradul artificial.

    XOXO

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum nu imi vin in minte pralinele dar cred ca le-am vazut in Penny, multumesc si de recomandarea din Lidl. Cine stie ce ne va rezerva iarna asta.
      Multumesc frumos pentru vizita, Laura, pupici!

      Ștergere
  12. Mihaela, esti super tare in bucatarie! Pantalonii galbeni mai sparg putin cenusiul de afara. Georgiana B

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Georgiana, incerc lucruri gustoase si destul de simple.xoxo

      Ștergere
  13. Galati must be a beautiful city, that pic is dreamy! You have a lovely smile Mihaela and always enjoy your recipes. Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  14. You look very pretty and the food outstanding great images.

    RăspundețiȘtergere
  15. Esti talentata si la gatit, si la fashion, esti buna la casa omului. Din tot ce ai facut imi fac cam toate cu ochiul. Pantaloni galbeni n-am purtat niciodata!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ooo, ce poze frumoase si cu cate bunatati ne incanti! ♥ Painea cu seminte si placinta cu branza sunt cele cu care ai reusit sa imi faci pofta. Dupa muraturi, nu ma dau in vant, dar le pregatesc in fiecare an. Imi place outfit-ul cu pantalonii galbeni si camasa cu print. Si cel cu paltonasul roz. Pantalonii au un print tare frumos. Ma bucur ca nu am fost singura nerabdatoare de impodobirea bradului, chiar daca nu am terminat curatenia. Zilele trecute, am avut parte de 2-3 zile cu soare dupa muult timp in care a lipsit si am sters toate geamurile.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muraturi, acrituri, chestii sarate, bine si deserturile dulci imi plac!
      Painea nu scapa fara o bucata buna mancata cand e calda, e batalie intre si cu noi, sa ne abtinem de la excese. :))
      Paltonul e rosu, dar de la setari au iesit mai luminoase culorile.
      Am terminat in casa, dar mai am geamurile, le dau gata rapid, chef sa am.
      Multumesc. xoxo

      Ștergere
  17. Sanatoasa mancare, eu nu prea am rabdare sa le combin dar nautul imi place, cumpar humus de obicei. Mi-a placut si Lana desi e un clip cam dubios.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce imi plac pantalonii galbeni, foarte fain ti se potrivesc. La mine nu s-a pus deloc zapada iarna asta, desi a nins ceva intr-o noapte.

    RăspundețiȘtergere
  19. Beautiful post and wonderful pictures, Mihaela. You always looks so happy, it always made me smile, so beautiful. Thx for your sweet comment, about your question, No the bag isn't vintage, I bought it at Luisa. But I too love the vintage look of the bag.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The bag is to die for, thanks for your answer and for the feedback. xoxo

      Ștergere
  20. Imi place mult aceasta postare. Eu decand sunt in vacanta am inceput si eu sa gatesc multe gustosenii, azi am pregatit pui la cuptor, salata verde si mamaliga... Mamaliga nu am mai facut - de pe youtube m-am inspirat :) Pana acum nu prea le aveam cu ale gatitului si Sasha e putin socat cand vine acasa si vede asa multe bunataturi lol si:
    El: ai fotografiat???
    Eu: pentru ce?
    El: asa pentru colectie :)))

    Imi place mult paltalonii galbeni, bluza galbena, camasa cu print si tu toata :) si fluturasul de la gatut! :P

    Te pup scumpo! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza de unde invatam ci intentia si gustul mancarii noastre preparate cu dragoste, pai nu, Liuba? :)
      Pentru colectie am inceput si eu, apoi cu blogul unde postez ocazional, inainte parca postam mai des, in cuvinte mai putine. Am abandonat Retetarul si tot nu gasesc momentul potrivit de a-l mai completa. La mamaliga sotul meu e expertul. :)
      Spor la bucatarit, relaxare si iubire, doar e vacanta voastra! ;)
      Multumesc de vizita, te pup si te imbratisez! xoxo

      Ștergere
  21. legume coapte, oricand...preferatele mele!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mereu imi fac pofta pozele tale cu mancare. Cred ca nu m-as plictisi de ce gatesti tu, ai inspiratie.
    Imi place cum iti sta cu parul un pic mai lung.
    Multa sanatate! Inteleg cum va incurca alergiile, si eu mai fac alergii din cand in cand, acum mai rar. Recunosc ca stau cu teama atunci cand vine vorba de a manca ceva nou. Din pacate, stiu destul de bine care-s riscurile si in trecut am avut si o alergie ceva mai severa. Nici eu nu m-am edificat la ce anume fac alergie, n-am facut teste, dar poate le voi face candva.
    Dupa cum ai spus si tu, alimentele trebuie consumate in stare cat mai proaspata(atentie la peste, la pateu, la alte alimente usor perisabile), de evitat chimicalele(conservanti, aditivi). Sa fiti precauti la fructele de mare, la fructele cu samburi mici(capsuni), la nuci, alune, etc.
    Daca ai vreo intrebare legata de asta sau vrei vreun sfat, sa-mi scrii. :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind o chestie mai veche, apartia asta de pete, nu cred ca a existat an sa nu fi luat Claritine, in perioada cu pricina stiam: fara carne, fara conserve. Ultima data mi-a spus ca e diferit, insa de cand il stiu niciodata nu a avut pete care descrie urticaria: apar, dispar si apar in alt loc.

      Dupa anul asta am reluat cautarile pentru ca a fost mai persistenta, dar am aflat ca a mancat inconstient multe bomboane de ciocolata pe parcursul a mai multor zile. Si chiar si sub tratament ii apareau noi pete. Si asa ne-am decis sa faca testele. Mie mi se par ca sunt putine aceste teste, limitative, poate nu le au la dispozitie si vor sa ascunda faptul ca nu detin toata aparatura... nu stiu. Imi pun fel si fel de intrebari doar cu scopul de a-i da de capat.

      Ei, alergologul si dermatologul, au luat in calcul sa nu fie si de la muscatura de insecta, precum cele de tablouri, purici. Animale nu avem in casa, la rude ne-am intalnit cu un pisic, tablourile vechi le-am aruncat dar nici nu am vazut chiriasi pentru ca le-am examinat dornica sa pastrez ramele de lemn pentru un proiect. Am stropit toata casa in repetate randuri in caz ca au fost sa le eliminam.

      Imi pare rau ca si tu suferi, pe mine ma mananca numai cat citesc sau aud despre asta fara sa am vreo boala - vizibila. Unii zic ca e de la empatie.

      Stiu ca doar migdalele sunt ok din categoria nuci & alune, tot ce ai enumerat le evitam complet.

      Ștergere
  23. Revin cu inca un comentariu pt ca am citit si celelalte raspunsuri de mai sus.
    Ar fi util un examen coproparazitologic, Giardia, cat si alti paraziti intestinali, pot da alergii.
    Sunt mai multe mecanisme ce duc la aceasta hipersensibilitate(4 mai exact).
    Poti evita histamina din alimente, dar sunt si alimente care duc la eliberarea histaminei pe care o avem in organism. Sunt niste celule numite mastocite care contin granule cu histamina, iar agentul alergen le poate "comanda" sa elibereze histamina.
    Daca spui ca trec asa greu, ma gandesc sa nu fie totusi o problema dermatologica sau o hipersensibilitate intarziata(de tip 4). Aceasta poate sa apara si la contactul pielii cu diverse substante chimice(detergenti, manusi de latex).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc tare mult pentru comentarii, Rux! ♥
      E pe lista acest examen si mai ales de repetat pentru ca poate sa iasa negativ, sa nu nimerim momentul. Nu prea are de a face cu substante chimice, chiar si in magazine ocoleste raioanele cu pricina, nu suporta mirosul lor. Eu sunt cea care le foloseste in gospodarie.
      Ne-am facut o lista foarte mare cu alimente care contin histamina, care nu contin histamina, dar contin eliberatorul de histamina cum a spus si tu si cele care sunt ok. Numerotate cu 0, 1, 2, 3 si 4 si folosim doar pe cele cu 0 si 1, ocazional din 2. Avem in vedere si faptul ca totul se cumuleaza.
      Daca stii carti din care ma pot documenta, sa le pot gasi la biblioteca sau online, te rog sa scrii.
      Sper sa dam fiecare de capat problemelor.

      Aici am citit despre histamina: http://www.constientizarerurala.ro/sanatate/materiale/81-histamina
      teste: http://www.sfatulmedicului.ro/Alergiile/testele-cutanate-pentru-depistarea-alergiilor_6460
      Continutul in histamina al alimentelor si aditivilor alimentari: http://www.intoleranta-alimentara.ro/continutul-in-histamina-al-alimentelor-si-aditivilor-alimentari/
      Pupici!

      Ștergere
  24. Miha, nu vei inceta sa ma uimesti cu ceea ce si cat gatesti, pe cuvant! Mi s-a facut o pofta imensa - in ciuda faptului ca azi m-a tinut la pat o gripoanca nabadaioasa rau!
    Imi plac mult pantalonii galbeni, le-am dat si eu tarcoale. Nemaifiind pe stoc, poate ma incumet la cel Vila - am unii roz de foarte buna calitate!
    Tare rau imi pare sa aud de problemele de sanatate ale cuiva drag. Am avut si eu o perioada in viata (cred ca in jurul varstei de 25 de ani) cand ma trezeam, nitam-nisam, cu cate-o alergie nesuferita, cu eruptie pe piele si prurit. Dar a trecut si nici ca a mai fost apoi! Spun Doamne ajuta sa fie bine si la voi, repede! Multa, multa sanatate!!!

    Te pup si te imbratisez, Mihule!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa aud ca esti victima unei gripe, iti doresc sanatate grabnica! Multumesc frumos de ganduri, de aprecieri, de feedback.
      Imi place sa creez, sa gatesc, sa ma provoc, daca am starea necesara. Un "socru"/carcotas/critic, apelative spuse cu drag si tachinare, l-am imblanzit aseara dupa o portie de paste cu dovlecei si seminte, ca nu cumva sa ramana flamand am pus si un carnat prajit separat special pentru el. Noi am ramas la reteta initiala.
      Multi pupici si calda imbratisare!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.