Treceți la conținutul principal

Life lately: intalnirea cu ursul, din bucatarie si alte momente

 La ceas de seara urs sa-ti iasa-n cale e ceva, ca un adolescent ce se furisa la petrecerea din vecini... am ramas usor inlemniti. Nu mi-a fost frica, cateva curbe mai jos au fost vazute si doua vulpi, eu stateam mai mult cu ochii inchisi, dar la urs... ce poze, ce sa intorc privirea. Andreea era speriata si am ramas cuprinsi de discutia din masina. In drum spre Lepsa. In Cheile Tisitei, nici urma, o sa va arat poze, multe-multe! (vreti, nu-i asa?)
Poze de la petrecere/nunta am primit recent. In asta se vede mai bine machiajul ochilor. Ah si primul colier Giousouri.
Floricelele astea seamana cu gura leului, dar si orhidee, ieri am aflat ca sunt multe flori asemanatoare care fac parte din familia orhideelor. Sunt tare micute si greu de pozat. Nu am cunostintele necesare, le admir, le fotografiez si merg mai departe.
Macaroane cu branza, mi-am facut repede ca sa nu gatesc cu burta goala, in frigider batea vantul.
 Si pentru ca aveam branza (la galetusa, din Lidl) si framantasem de paine, am facut si cateva poale-n brau. Le-am copt, singura chestie care ma enerveaza e ca se deface marginea si s-a scurs din dulceata lor. Mai bine nu mai puneam zahar in interior.
Spanac cu pui nu mai facusem de ceva timp, l-am aromatizat cu mult praf de usturoi si fulgi de ardei iute. Cu paine de casa.
Voiam clatite, am scos 5 oua din frigider, am scos si smantana ca sa nu expire si fara vreo reteta, cu toate ca am mai facut o singura data clatite americane, m-am pus pe treaba. In loc de lapte am pus smantana. Le-am mancat cu dulceata de afine si smantana cu putin zahar praf vanilat. Ies destule din 4 oua pentru doua persoane.
Varza cu carne de porc saptamana asta s-a terminat, abia o astept si pe aia calita.
Imi plac tare mult timbrele, intr-o perioada strangeam pe cele care imi faceau cu ochiul. De la Giousouri am primit o noua bijuterie, un colier pe care l-ati vazut sau il puteti vedea mai bine in postarea "intoarcerea in timp".
V-am spus ca am facut multe poze, nu a durat foarte mult toata sedinta, i-am sugerat sotului sa faca poze in rafale. Vedeti mormanul de frunze in prima poza deasupra umbrelei, cum nu i-a explicat fratelui meu in ce fel sa le arunce... iata un moment comic pe care doresc sa-l impart cu voi!
Va pup!
*postare programata

Comentarii

  1. plin de delicii..asa pofta imi faci tu mie....
    m-am uitat si eu pe situl cu colierul..tare frumos ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce pofticioasa esti tu. :) Cat despre colier, sunt foarte multe la care mi-a ramas gandul. Faptul ca iubesc perlele nu e ceva surprinzator in alegerea mea. Poate fi purtat lung dar si in doua.

      Ștergere
  2. lovely autumn look! love the retro vibe. and these pics with 'falling' leaves are super cute!
    i'm following you on bloglovin'. hope you'll look for me too. see you around!


    a possible fantasy

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce branza ai folosit la paste? Feta? :D Ce pofta mi-ai facut de clatite, nici nu iti imaginezi <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am pus feta, nu am pus niciodata la macaroane, e din aceeasi cutie cu branza fina de la galetusa - Lidl -. Nu mai mancasem de multa vreme, nici macaroane si nici clatite.
      pup

      Ștergere
  4. O multime de bunatati!
    Ah...outfitul tau e ... de poveste! Mi-a placut la nebunie. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am putut abtine sa nu public si aceste poze, era bun de un gif. :D
      te pup!

      Ștergere
  5. Superbe fotografiile cu frunze. Ce super e fusta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. mm.. mi-ai facut pofta de clatite. cand ajung acasa sigur fac si eu. :D
    puuup!

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand salivez citind aceasta postare. Mi s-a facut pofta mare la clatite. Ultimul colaj de fotografii este foarte haioasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Yummy! Great post!!
    I've follow you too.

    http://cbriganty.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  9. Miha, tu ne dăruiești inspirație prin fiecare instantaneu postat! ♥
    Preparatele tale arată delicios, toată aprecierea pentru modul dedicat în care le faci pe toate ♥
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Preparatele postate in mare masura sunt traditionale, multumesc frumos pentru comentariul tau, pentru caldura cu care imi scrii de fiecare data!
      Te imbratisez!

      Ștergere
  10. E bine cand se lasa cu distractie la poze!

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Valeria, the necklace can been seen here, in my post: http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/2014/10/outfits-maxi-skirt-for-fall-vintage.html
      I know you have it too.
      baci8

      Ștergere
  12. Ce de momente frumoase și ce de bunătăăăți!
    Mi-ai amintit de clătitele americane, n-am mai făcut de foarte mult timp!
    Vreau și eu să văd în realitate un urs, chiar îi ziceam recent prietenului meu să ne luăm un urs panda. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha un urs panda am vazut la gradina zoo, ursii din muntii Vrancei nu sunt ca cei de pe valea Prahovei. In Vrancea e multa salbaticie. Adreea, parte din grup, isi dorea sa vada capre negre si serpi. La iesirea din rezervatia Tisita o doamna se plimba singura cu bicicleta, ne-a linistit spunandu-ne ca vine foarte des de multi ani si animalele fug de om in general, vazuse cateva capre negre, trebuie doar sa ai noroc. Noi ne-am mirat de curajul dansei de a merge de una singura.
      Pup!

      Ștergere
  13. omg! these things look soo yummy! the pics with umprella are soo beautiful and romantic..! im your new follower dear!! i would be very happy if you could visit my page and follow me too! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Welcome on my blog Theano, thank you for following me and your lovely comment!
      kisses

      Ștergere
  14. yammmy papa bun... mi-ai facut o pofta ce bine arata placintelele <3
    si pozele de la tinuta ce haioase sunt

    RăspundețiȘtergere
  15. Great pics, thx for sharing Mihaela, love the last photos of you, so so fairy tale.
    hugs
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  16. Después traduzco las recetas, que menuda pinta tan buena!! La fotografía tuya es preciosa y el outfit ya lo vi en el post anterior y me encanto!!!
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  17. Wonderful! The last Photos are adorable :)

    Have a great Day ,kisses

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce mult imi plac pozele, mai ales cu frunzele. Mancarea arata delicios, tocmai ce m-am trezit si mi-e o foame:))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind intr-un oras ca Paris sigur ai avut un mic dejun pe cinste, pup!

      Ștergere
  19. Beautiful pics, loved the last 4! :D
    Folow each other?
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey Silvia, welcome on my blog. If you like it, just follow, if I will like it... I will do. ;)

      Ștergere
    2. Follow you, hun! ;D
      xxx
      S
      http://s-fashion-avenue.blogspot.it

      Ștergere
  20. Arata tare bine clatitele si pozele cu frunze sunt tare simpatice!
    www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Super faine pozele. Moama mi-ai facut pofta de clatite,Mihaelaaaa!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O bataie cu oua, o ploaie de faina... tac-pac, gata clatitele, mai multe persoane, mai multa distractie. :P

      Ștergere
  22. Wonderful pictures! I adore the last ones with the umbrella between all the fall leaves!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    RăspundețiȘtergere
  23. Lovely photos.
    Have a great weekend and Happy Halloween ! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Very fun post! Cute pictures! comica istorioara despre frunze ;)
    Pupici
    Svetlana
    http://capemaychic.weebly.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Beautiful post dear!!! you look gorgeous!

    www.plogstyle.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Ahhh, iar mi-ai facut pofta cu bunatatile pe care le gatesti! Ieri mi-am facut si eu o pofta si am mancat la bunica orez pe plita cu friptura de rata! O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce delicatesa ti-a pregatit bunica ta, rata am mancat doar rasol. Cand ai spus orez pe plita, te-ai referit la craticioara cu orez pe plita sau e un mod/reteta de a gati direct pe plita?
      Multumesc, zi frumoasa Diana, te pup!

      Ștergere
  27. Mereu ma incanti cu retete interesante. Imi este pofta cam de tot ce ai pozat tu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am un avocado copt pe care as vrea sa-l fac dupa o idee vazuta la Lorena, cu ou. Ce am gatit eu mai sus sunt traditionale, in mare parte. Azi am facut conopida gratinata cu mai multe tipuri de branza. :)

      Ștergere
  28. Frumoase pozele de final, mi-a placut mult tinuta ta.Pupici,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  29. Si eu mai fac tot felul die bunatati cu branza si foietaj, se mai desfac si la mine, dar nu foarte tare, nu curge umplutura, dar incearca sa pui mai putina si sa umezesti un pic marginea cand o prinzi :)
    Amuzanta sedinta foto cu frunzele, oricum v-a iesit foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am facut cu aluat framantat, la foietaj se comporta mai bine, multumesc de sfaturi. :*

      Ștergere
  30. Lovely pictures! Have a great start to your week!

    Bella Pummarola

    RăspundețiȘtergere
  31. Intalnirea cu ursul?! Wow asta da aventura! :-)) ar fi fost culmea sa faceti si fotografii :)))
    Hmmm ce de bunatati... fain ospat!
    Fotografiile tale sunt superbe... ca o coperta de revista cu moda pentru toamna!
    O saptamana minunata! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu vreau sa ma gandesc daca eram in afara masinii, acolo m-am simtit mai in siguranta. :)
      Multumesc frumos, Carmen, zile frumoase si tie, pupicei!

      Ștergere
  32. the food looks wonderful...and I like that picture with leaves and umbrella...so cute!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  33. Frumoasa postare Miha! Sunt minunate pozele!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Always when I read your wonderful blog I get hungry dear Mihaela! You cook always fantastic meals! And I know I will cook as soon as possible cheese noodles now :) Today I will cook a rice pudding which everyone in our family likes really much, hopefully I will be successful.

    Lovely greetings from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.