Treceți la conținutul principal

Zara si cumparaturile online!

Odata cu primirea vestii de lansare a shopului online Zara pentru Romania am primit printre multi alti bloggeri si un voucher de cumparaturi in cadrul campaniei de prelansare #dear_romania ca sa ma bucur de aceasta experienta inainte de deschiderea oficiala.
Dupa ce am colindat deja magazinul online o zi intreaga si am plasat prima comanda pot sa va spun ca site-ul este foarte usor de utilizat, ofera un numar mare de poze fiecarui articol din diverse unghiuri. La selectarea marimii gasiti un ghid de marimi, iar in cazul in care produsul nu este pe stoc puteti opta sa fiti notificat pe mail in momentul in care apare pe stoc. Daca va incadrati la Zara la marimea xxs pentru partea de jos a corpului va recomand sa va uitati si la sectiunea de copii pentru marimea/varsta de 13-14 ani.
Site-ul Zara http://www.zara.com/ro/, ofera online aceeasi gama completa de produse pentru femei, barbati si copii, ca cea aflata in magazinele fizice. Poate fi rasfoit cu usurinta avand diverse filtre de cautare, categorii.



Se poate vizualiza continutul cosului de cumparaturi in orice moment si revizui selectia de produse pe loc, butonarea de pe oricare dintre browser-ele disponibile dar si ridicarea cumparaturilor din magazin.  Articolele au aceleasi preturi ca cele aflate in magazinele fizice, puteti opta pentru livrarea la domiciliu sau ridicarea comenzilor de la un magazin ales. De asemenea puteti apela linia gratuita a serviciului Relatii cu clientii sau contacta prin email biroul Suport clienti pentru a rezolva orice nelamurire sau problema legata de comenzi.

Optiuni de livrare
Livrarea  gratuita la ridicarea comenzii din magazin Zara.
Standard (19,00 lei.): 3-5 zile lucratoare
-Expres (49,00 lei.): 2-3 zile lucratoare
Platile pot fi efectuate cu cardurile bancare Visa si MasterCard, fara plata ramburs.
Politica de schimbari si returnari este identica cu cea oferita in magazinele fizice: in termen de o luna, articolele nedorite vor putea fi ridicate de la domiciliu sau returnate la magazinele Zara. In orice caz, returnarea nu are niciun cost pentru client.
Zara a dezvoltat si aplicatii specifice pentru toate sistemele de operare atat de pe telefoanele mobile cat si de pe tablete. Aplicatiile permit utilizatorului să scaneze codul de bare al unui produs si sa obtina informatii asupra disponibilitatii acestuia online.
Comanda mea a venit foarte rapid, cu livrare standard, adusa de Cargus. Produsele au fost ambalate frumos si cu mare grija, individual. Incaltamintea a avut montata masuri de siguranta pentru pastrarea formei. Impecabil.
Fiind la prima comanda Zara am ales si un produs pentru sotul meu: o pereche de pantaloni navy din material structurat; pentru mine un top in dungi si o pereche de sandale cu toc gros si comoda, evident cu bareta. Toate au fost probate, apreciate, un succes.


Multumesc Oana Tinu & People PR Agency.
Voua va doresc alegeri inspirate, shopping placut.
xoxo

Comentarii

  1. Frumosi pantofii, dar si bluza :) Sa le porti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  2. I love Zara and their online service is simply perfect! Amazing sandals!
    Xxx

    Carolina

    www.theworldc.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am cumparat de pe shopul italian, dar aici multe produse nu sunt in magazinele fizice si din acest motiv ma uit destul de des la ei pe site. Imi place mult si in perioada reducerilor, mai ales daca urmaresc deja un produs si stiu cum e facut in realitate...decat sa ma agit prin magazin, mai bine il iau online :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you for your comment on my blog... have a lovely weekend. I am following you on GFC and Bloglovin ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I liked your post! :) Thank you so much for deciding to follow me.

      Ștergere
  5. sa le folositi pe toate cu placere
    astept sa vad sandalele intr-un outfit. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow!!!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow great news, thanx for sharing! I love your sandals

    Viky --- MySecretFashionPoison

    RăspundețiȘtergere
  8. Great items love the shoes. Enjoy your weekend.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. I'm happy that you guys finally have an Zara online store. I always buy my stuff online. It's so much easier and to go to the shop myself. Love the cute blue shoes you got :D

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le purtati cu placere! Frumoase alegeri.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-au făcut și mie cu ochiul sandalele, dar pe negru. Încă nu am renunțat total la ele.
    Să le porți cu plăcere și să le vedem în combinație.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vor aparea la timpul potrivit. Mi-au placut si pe negru... si multe alte modele, am ramas la asta pentru inceput. :)

      Ștergere
  12. Ce sandale frumoase! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  13. You got some wonderful items. I love shopping Zara online.

    Rowena @ rolala loves

    RăspundețiȘtergere
  14. Beautiful items. The blue sandals are totally adorable. :)
    Fashion Happenss

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac mult de tot sandalutele, sa le porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoase lucrurile, am vazut si eu azi sandalele in magazin si sunt dragute! E bine ca te ai gandit si la sotul tau, sa purtati lucrurile cu drag! Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  17. I love online service of Zara!!!!!!!
    Happy friday darling!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. eu de multe ori cumpar de la zara copii,ma incadrez foarte bine.sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa te bucuri de produse! Sandalele sunt adorabile ♥

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa le porti sanatoasa, Mihaela, sunt foarte frumoase. :) Chiar azi am vazut niste sandalute asemanatoare si mi-au placut la nebunie. Mi-a ramas gandul la ele... Aveau si pe alb si pe negru, dar parca mi-as alege pe alb. Pretul insa m-a cam descumpanit...
    Un weekend reusit si vesel iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. i use and love on line service ZARA

    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/mix-and-match/
    grazie
    Mari

    RăspundețiȘtergere
  22. Foarte frumoase si vizibil comode sandalele! Sa le porti cu placere! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  23. I love zara and those blue shoes are amazing.
    Instagram

    RăspundețiȘtergere
  24. Minununate alegerile, sa le purtati cu mare drag! Pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoase alegeri, să vă bucuraţi din plin de ele! ♥
    Abia aştept să te văd purtând acele sandale, Miha. Sunt deosebite, atât ca şi culoare, cât şi ca formă ♥
    Pupici, weekend frumos şi însorit! ♥

    RăspundețiȘtergere
  26. great stuff from zara, love this brand!! enjoy your weekend!! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. M-am uitat si eu lung la sandalele acelea cu banda albastra si ...pana la urma am ales negru si cu toc cui.

    RăspundețiȘtergere
  28. I am a fan of Zara and the blue shoesa re fantastic

    RăspundețiȘtergere
  29. Sa le porti cu placere si astept outfit-ul cu acele superbe sandale!!!<3
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  30. Love Zara and I also use the online shop whenever I cannot find things in the store

    Fashion and Cookies
    Facebook / G+ / Bloglovin

    RăspundețiȘtergere
  31. That must be very exciting!!! LOVE the blue heels, they are gorgeous!! I love the striped top. So pretty.
    Happy Friday dear
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  32. These navy shoes are so beautiful!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Love the shoes! :)
    Have a good day! Www.thewalkingfashion.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Really interesting, love blue sandals.
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    RăspundețiȘtergere
  35. Oh sandalele, sunt absolut superbe! <3 De-abia astept sa o vad o tinuta cu ele :D Sa le porti pe toate cu multa placere :*

    RăspundețiȘtergere
  36. Sa le porti cu drag.


    Kisses

    miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  37. I love that ZARA shoes...i want them!

    RăspundețiȘtergere
  38. Thanks all of you! Multumesc frumos pentru comentarii, vor aparea si tinute mai devreme sau mai tarziu. :)

    RăspundețiȘtergere
  39. faine alegeri :). sa le purtati cu placere :).

    RăspundețiȘtergere
  40. Love the shoes!!

    http://www.stadinstyle.helsinkids.fi/

    RăspundețiȘtergere
  41. :) Eu nu comentasem aici??? Me bad girl!
    Sandalele smulg suspine!!! Pe cuvant! Sunt absolut minunate!
    Foarte mult imi place si topul cu dungi!
    Pe sot sa-l imbraci si sa treaca la pozat, ca model!!! :D

    Draga mea, excelente alegeri! Sa va bucurati de ele, cu sanatate si voiosie! :)
    Puuuppp!

    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No problem darling, cred ca ar spune un nu categoric "modelul" meu, dar cine stie poate vom gasi o modalitate. Multumim!! xo

      Ștergere
  42. Sandalele sunt absolut magnifice!!! Le-am vazut si pe tine, intr-un alt articol . O achizitie foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-a fost teama de arici, sistemul de inchidere, dar sunt super faine si safe. Multumesc. :*
      Topul nu a fost la fel de inspirat deoarece s-a scamosat urat materialul in unele zone, nu-l recomand.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.