Treceți la conținutul principal

[NOTD] Printre nori!






M-am intors acasa, uh ce bine e acasa cu linistea si caldura ei. Noi avem un ritual de bun venit, o salutam, ne imbratisam si ne pupam.
Nu am reusit decat sa golesc cardurile foto... am avut niste peripetii pentru ca le-am uitat pe ale noastre acasa... bagajele si sa dormim foarte putin.
Vremea a fost deseori cu nori iar pozele cu manichiura asta din draft purtata cu ceva timp in urma s-a potrivit la fix. Mai am cateva postari de finisat la care am lucrat inainte si in timpul sarbatorilor pascale, ma vor ajuta pentru zilele cand nu voi avea timp decat de "norii de praf" deasupra multelor cutii impachetate si santurile pentru ingroparea tevilor de prin casa. Sunt aici dar mai mult pe langa. :)
Starea de somnolenta, gustul amintirilor inca proaspat, muzica care inca imi suna in minte ma fac sa ma simt printre nori.
Pentru manichiura am folosit doar lacul bleu golden rose si lacul crapacios china glaze. Am preferat aspectul "mai rustic" si nu am mai aplicat top coat.
Ele sunt nepotelele mele: Georgiana Gabriela si Bianca Maria, fetele fratelui meu.
Somn, postari, vizite online si offline, am multe de recuperat, o sa va arat si poze de la eveniment, toate cum gasesc cate o portita. Pregatirea a fost obositoare, dar le-am facut pe toate si petrecerea a fost foarte faina, dansul popular aducandu-mi multe zambete in suflet!
Va pup si va multumesc pentru toate vizitele cat am fost plecata!
Duminica placuta.
xoxo

Comentarii

  1. Cat de draguta si de suflet postarea ta, Mihule! Mi-a fost dor de tine! :)
    Si noi avem un ritual de sosire acasa, dar nu-l pot detalia aici - doar intre noi doua... :))
    Fotografia e priceless, emana atata liniste si seninatate!
    Imi place manichiura si "titlul" pe care i l-ai dat!
    Bine ai revenit acasa!

    Te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e dor sa interactionez in tihna, dar ma bucur si de atat, multumesc pentru calda primire draga mea! Va inchipui poznasi, ne-ai dat oricum aceasta imagine prin pozele de familie afisate.
      Kiss & hugs!

      Ștergere
  2. Welcome back :)! Abia astept poze! Manichiura e foarte interesanta, nu am incercat pana acum lac din acesta crapacios...se curata usor de pe unghii? Foarte dragute nepoatele tale! Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks honey! Sa stii ca se curata usor ca orice lac normal, doar la aplicare necesita putina atentie, sa dozezi din prima cantitatea si sa nu se aplice in mod repetat in acelasi loc ca se "manjeste" si se amesteca culorile. La multi ani de ziua numelui, nu cred ca am apucat sa-ti urez. Pupici

      Ștergere
    2. Multumesc mult de tot! Te pup, Miha

      Ștergere
  3. Hi Mihaela! The nails are super cool and the pics with your nieces is just too sweet!:) Happy Sunday dear, kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit!:) Interesant lacul, nici eu nu am incercat asa ceva pana acum, arata frumos. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place manichiura, chiar si fara top coat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai revenit Mihaela:)
    Abia astept pozele:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce nepotele frumoase ai! Sa va traiasca! Cea mica este adorabila. Manichiura este speciala, datorita efectului crapacios al ojei. Recunosc, ca la inceput nu ma atrageau aceste oje, dar in anumite combinatii chiar dau un efect frumos unghiutelor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Câte momente dragi, îmi şi imaginez! ♥
    Să se bucure de sănătate şi mult noroc cele două minuni, să vă bucure mereu! ♥
    O manichiură în ton cu vremea: cer senin şi-un albastru perfect!
    Pupici, să te odihneşti şi să ne citim cu bine! ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ai revenit! Imi place manichiura, cu toate ca eu n-am nicio oja de-asta! Poate imi fac curaj cu ocazia asta! In legatura cu sentimentul de "acasa", e greu de descris in cuvinte. Senzatia de familiar, de caldura, e deosebita!

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte dragute unghiutele,se potrivesc iarna intr-o zi insorita :D

    RăspundețiȘtergere
  11. The nail art is outstanding but more amazing you with your beautiful kids you are a stunning beautiful mother.
    http://tifi11.blogspot

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They are my nieces dear Jackie, I don't have any kids, but thank you for your lovely comment.

      Ștergere
  12. Chiar mi-a fost dor de postarile tale :) Chiar daca nu sunt fan oje crapacioase, manichiura ta e asa de frumoasa, chiar te duce cu gandul la o calatorie printre nori. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ai revenit! <3
    Manichiura ta arata minunat! Mi-ai facut pofta de o crapacioasa. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Manichiura ta este pe placul meu desi nu sunt fana ojelor crapacioase. Pe unghiile mele nu arata deloc bine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu mi-am mai facut manichiura cu oja asta de o mie de ani, mi-ai facut pofta si cred ca asa mi le fac maine. Tks pentru inspiratie.

    te pup

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place manichiura ! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce matusica mandra! :)
    Imi place manichiura ta desi ojele crackle nu sunt neaparat preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce dragute nepotelele tale! Imi place oja, nu am nici una de acest fel! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow i like the art.It is very beautiful indeed.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.