Treceți la conținutul principal

Some of my favorite items

Salutari!
Azi e zi de sarbatoare, sarbatoarea sfintilor arhangheli Mihail si Gavriil! Asadar inainte sa vorbim de haine si la ce-am cascat eu gura/pardon ochii =) sa le urez sarbatoritilor o zi frumoasa asa cum va pofteste inimioara! Sa traiti cu numele! Si eu cu ale mele :) La multi ani!!

Romwomen este un magazin online doar pentru femei, ofera o gama diversa de haine, accesorii si bijuterii. Livrarea este gratuita in toata lumea. Pe langa multe alte articole pe care le gasiti si in alte magazine, iata o selectie cu articole care mi-ar placea sa le adaug in garderoba.


Paltonul il puteti gasi aici. Imi place modelul si imprimeul, mi-ar fi placut si un pret mai mic. Poate vor baga reduceri.
O geanta cu lant ...si va arat trei modele diferite, toate imi plac!


Pasiunea pentru rochii o cunoasteti, cea cu buline o gasiti aici, e boema, iar puloverul cu balon pe model zebra mi se pare cool, right? Il gasiti aici.

Nu am gasit o fusta din piele, artificiala sau nu, care sa ma convinga sa o cumpar, aceasta se apropie cat de cat. O gasiti aici.
La capitolul camasi si bluze, nu am niciodata destule, cu imprimeuri, simple, cu volane, fundite sau guler. Multe imi plac. Voua? Stiati de acest magazin?


P.S: astazi este ultima zi de inscriere la concursul Oasap, un pulover la alegere!

Si o veste grozava... in curand voi da startul unui nou concurs!! Ghiciti cu ce??
Ofer sanse suplimentare tuturor celor care vor nimeri si evident se vor inscrie.

*linkurile au fost sterse-am renuntat la colaborarea cu ei
xoxo

Comentarii

  1. Fusta este pur si simplu dementiala!
    O adaug pe wishlist. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut si mai mult simpla si fara despicatura de pe mijloc. Nu m-ar avantaja :) x

      Ștergere
  2. Ce draguta e geanta roz!!
    Camasa cu inimioare mi-am comandat-o si eu. Abia astept sa vina :)
    E draguta fusta de piele, dar nu prea imi plac tintele :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O ador, e dulce, dar nu foarte :P
      Stiu ca foarte multe fete si-au luat-o, dar eu mi-o doresc pentru mai mult de un sezon, I love hearts :D

      Ștergere
  3. Mie imi place tare mult puloverul cu balon cu imprimeu zebra :x.Mi se pare foarte calduros :).
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac destul de multe hainute postate de tine geanta crem, rochita cu buline, fusta cu tinta, camasuta bleu sunt favoritele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Great choices, I love that little coral bag!

    Justaddcakeuk

    RăspundețiȘtergere
  6. Gentuta roz si rochita cu buline imi plac foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gorgeous pieces! I love the long sleeves and spiked skirt, fabulous! :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    RăspundețiȘtergere
  8. great blog!:)
    would you like to follow each other?via GFC and on Facebook too:) just let us know, we always follow back <3

    kisses,

    The Scarlet Diaries
    Find us on Facebook

    RăspundețiȘtergere
  9. Love the dress and the color it will look awesome on you. Have a great weekend.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Thank you for visiting my blog! I follow you too! I like very much the coat and the skirt!

    littlekiana.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  11. Want tha coat and bags in the 1st set!^^
    Great selection!
    xxx
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, Miha!! :*
    Deja m-am gandit la cateva combinatii cu hainele prezentate de tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt superbe gentutele,pe toate le-as vrea!
    La multi ani,multe zambete si clipe minunate iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani, Mihule drag!:)

    Imi plac gentile cu lant selectate! M-ai castigat si cu inimioarele si bulinele! Fusta sunt convinsa ca poate arata foarte bine si sexy insa...nu m-as baga!:))

    Concurs??? Pai...sa fie giveaway sponsorizat de Romwe? :D

    Draga mea, iti doresc seara minunata! Petrecere frumoasa!
    Pupicei!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrebarea nu se refera la sponsor, cu cine, nu e Romwe, ci cu ce? Premiul, va fi tot la alegere dintr-o selectie.
      Ia sa vedem, ghicesti? :)

      Iti multumesc frumos pentru toate urarile, a fost frumos, in familie :)
      Te imbratisez cu drag!

      Va multumesc si voua pentru mesajele de aici si gandurile de pe FB!
      Thank you for your comments!

      <3 you!!

      Ștergere
    2. Miha, nu stiu, ma dau batuta!:))
      Mai ales ca am vazut acum raspunsul Mihaelei Bolea si nu joc necinstit!:)

      Pup!
      Asteptam supriza!:D

      Ștergere
    3. Ti-ai dat seama :D
      Surpriza vine maine, am programat-o :)
      xoxo

      Ștergere
  15. ok... I want all. Amazing selection!!! The coat's my favorite.
    Kisses
    The Indian Savage Diary

    RăspundețiȘtergere
  16. Mă tentează cămașa cu inimioare ^_^

    RăspundețiȘtergere
  17. The rivet skirt is amazing and for a great price too. I just might have to buy it.

    http://www.ohtobeamuse.com/

    RăspundețiȘtergere
  18. Tare frumos paltonaşul, îmi place mult croiul lui :-)
    Hmm... Cu privire la concurs, nu ştiu de ce, dar tind să cred că în următorul concurs poate fi vorba fie de un premiu sub forma unei superbe rochiţe, fie vorbim de accesorii :-)
    Pupici, weekend minunat, cel puţin la fel de frumos cum ţi-a fost şi ziua de azi, ziua noastră :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place raspunsul tau, cand voi lansa concursul iti vei da seama data ai o sansa in plus sau nu :)
      Iti multumesc, asa sa fie si pentru tine, pupici!

      Ștergere
  19. Da, Mada, esti pe aproape, dar as vrea exemple mai concrete :)
    Iti multumesc din suflet pentru urari, te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Gentile si rochia sunt foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  21. OMG! that blue dress stole my heart .... love all this inspiration.

    RăspundețiȘtergere
  22. adorable pieces :)
    lovely selection ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  23. O fusta din piele care sa ma convinga caut si eu, dar inca nu am gasit-o.
    Imi plac gentile, eu ma uit acum dupa una mai mare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Iti urez si aici( oarecum intarziat ) un sincer si din inima La multi ani! si sper ca ai petrecut minunat si ai primit si cateva cadouri adorabile!
    Selectia este minunata, imi plac mult gentile dar si paltonul si camasile!
    Eu as spera la un concurs cu rochite! Niciodata nu imi ajung!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, le-am primit cu drag si pe FB, te imbratisez!
      Iti dau dreptate cu rochiile, se intampla si cu pantofii, etc etc :)
      xoxo

      Ștergere
  25. Fusta si trench-ul sunt super tari!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Camasutele si paltonasul sunt tare nice. :D Mihaela, cu putina intarziere iti doresc si eu sanatate si tot binele din lume, sa fii fericita si iubita, La multi ani! :*
    Spor la shopping. :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi place fusta aia cu tinte..super :*

    RăspundețiȘtergere
  28. I love the coat....the skirt...everything ^^
    xoxo

    Novelstyle

    Don't forget to check my & other stories giveaway ^^

    RăspundețiȘtergere
  29. Beautiful items, specially the coat and the black leather studded skirt :)

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    RăspundețiȘtergere
  30. That black studded skirt is amazing!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  31. Jacheta si fusta de piele sunt preferatele mele :X

    RăspundețiȘtergere
  32. You chose some great pieces from their shop! :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ador paltonul si gentutele, si multe lucruri de pe site :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.