Treceți la conținutul principal

Colectie: rujuri

Cand nu stii ce ruj ti se potriveste incearca atat culori diferite cat si in diferite texturi, in functie de preferintele tale, destinatia machiajului sau efectul dorit. Eu ma confrunt in general cu buze uscate sau care tind sa se usuce si de regula aleg pe cele cremoase, chiar daca acestea rezista mai putin.
Aplicarea variaza in functie de produsul ales, este necesar un contur de creion perfect, mai ales in cazul rujurilor waterproof, fie putem opta pentru o colorare discreta a buzelor cu ajutorul degetului.
Astazi va prezint mica mea colectie inclusiv pe buze folosind in exclusivitate pensula de buze - elf:

Daca doriti sa cititi mai multe despre rujuri, gasiti aici.
Cum se fabrica, mai jos:
Va las mai jos imaginile, swatch-urile si astept impresii cu preferatul/preferatele voastre.

Pe buze au fost facute pozele doar cu blitz (la o ora tarzie) ce a oferit culorii de pe buze aproape fiecarui ruj o oarecare transparenta (un fel de.. in oglinda se vedea mai bine :D):


1. Rimmel London Lasting Finish 315 Natural Glow:
- suficient de cremos, are particule maricele aurii care tind sa ramana pe buze
- se aplica usor, iar rezistenta e mica spre medie
- cand l-am cumparat am avut impresia ca e un nude "autentic".


  2. Rimmel London Lasting Finish 242 Fudge Brownie:
 - are cam aceleasi caracteristici cu cel de mai sus
- sunt rujurile mele de zi cu zi
- o culoare similara, putin mai inchisa.


 3. Peggy Sage Corail 66:
- are o textura cremoasa si putin mai vascoasa fata de primele doua
- particule aurii si mai fine; mie imi pare mai mult portocaliu decat corai
- rezistenta similara, poate mai mare, mai ales daca nu se consuma
- este moale si se aplica bine pe buze
- necesita mai multe straturi pentru o acoperire mai buna ca aici.

 4. Maybelline Water Shine Fusion Lipstick 704 Cocoa Burst:
- moale, rezistenta mica, acoperire mica
- putin shimmery
- un miros diferit de celelalte surori, mai neplacut care nu persista.
 5. Maybelline Water Shine 29 Espresso:
- unul din favoritele mele, datorita culorii
- ma asteptam sa arate mai spre pruna si sa fie mai pigmentat
- cremos, slab ca rezistenta
- purtat aici prin Saturn.

 la lumina naturala


6. Gosh Velvet Touch Lipstick Flirty Orange 153:
- l-am purtat aici
-review aici
- printre rujurile preferate.
 7. Revlon Cherry Fling:
- unul din rujurile mele preferate
- pe pensula se ia cu dificultate
- peste buzele creionate/conturate se vede mult mai bine
- simplu are rezistenta slaba spre medie
- l-am purtat in "Another me" pe timp de zi, dar si intr-un look de seara unde se vede mult mai bine.


 8. Oriflame Chestnut Brown:
- aplicare buna, foarte pigmentat
- rezistenta medie si tinde sa usuce nitel buzele
- nuanta mata, printre preferate
- l-ati vazut combinat cu un creion rosu inchis in "September sun" look.


 9. Oriflame Hydra Comfort Very Berry:
- cu pensula se aplica greoi si necesita repetari, direct pe buze este forma uzuala
- rezistenta este mica spre medie
- il folosesc cel mai des combinat cu numarul 8, 7 sau peste creion
- l-am purtat si aici



Aproape jumatate din ele sunt pe terminate, ce alte rujuri imi recomandati?

kisses

Comentarii

  1. Eu mereu am buzele uscate si nu folosesc rujuri,nici macar pe cele hidratante.Pur si simplu nu imi place cum se "aseaza".In schimb,am peste 10 gloss-uri. :)
    Imi place cum arata pe buze Maybelline Water Shine 29 Espresso,e superba nuanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt zile cand am prea "varza" buzele pentru un ruj. Aproape intotdeauna aplic balsam inainte.

      Ștergere
  2. Chiar la aceasta postare m-am gandit si eu in aceasta seara. Am aliniat frumos rujurile pe care le am aici si le-am admirat. Nu sunt prea multe, dar nici nu planuiesc sa fac crescatorie. :)) Revlon si Gosh imi plac cel mai mult din cele prezentate de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am propus asta de foarte multa vreme, am mai amanat cateva zile ca sa le pot fotografia si pe buze. De asemenea mi-am zis ca o sa mai cumpar unul nou cand termin doua. Nu imi place sa investesc foarte multi bani aiurea.

      Ștergere
  3. imi plac nuantele . sa le folosesti cu placere :X

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. revlonul imi place cel mai mult.

    In general eu sunt canalizata pe fuchstia, roz si rosu deshis. la glossuri imi plac si cele nude.

    acum ma pun la vizionat filmuletul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rozul pe mine nu ma prinde foarte bine, doar cateva nuante ca si cele nude.

      Ștergere
  5. Ce nuante placute. :)
    Eu sunt fana MUA si Power shine - Oriflame dar am inteles ca nici Flormar nu e de ignorat. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac cele coral, desi poate a trecut moda lor.. nu ca eu tin cont de trenduri, drept urmare sunt in cautarea unui coral perfect.. surprinzator imi plac mai mult nuantele swatch-uite, poate pentru ca buzele fiind roz, le schimba din tonalitate.. habar n-am.. am citit ca rujurile se incearca pe interiorul degetelor (buricele degetelor), pt. ca acolo nuanta aduce mult mai mult cu ce se va vedea pe buze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe buze am aplicat inainte fond de ten, nu de fiecare data, cel putin la primele nuante, deja eram mult prea obosita sa stau intr-un singur loc si atatea flashuri in ochi.
      Demachiam, retusam si ..next :D
      In plus buzele mele au suferit ici colo cateva depigmentari de la episoadele cu herpes, etc. La unele rujuri se aseza mai bine pe buze aplicand direct.

      Stiu de faza cu degetele, mi se pare mai pro sa fie aratate pe buze.

      Ștergere
  7. Frumoase rujurile tale, m-ai tentat cu Revlon Cherry Fling. :D
    Eu sunt indragostita momentan de-un ruj lichid Farmasi.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu (mai) vreau unul rosu, dar nu spre cireasa cum este asta, pur :D
      xo

      Ștergere
  8. So cool lipsticks ^^
    I love all colors :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca am devenit cam "obsedata" de rujuri, momentan colectia mea numara 47 rujuri,gloss-uri si balsamuri. Ma tenteaza sa incerc Gosh Velvet Touch Lipstick Flirty Orange 153 si Revlon Cherry Fling <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O colectie impresionanta ai tu! Eu nu as putea sa "blochez" atatia bani si sa arunc mai apoi ca expira. Am vazut la tine cateva rujuri care mi-au facut cu ochiul. xo

      Ștergere
  10. Din cele prezentate Revlon Cherry Fling este preferatul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  11. am si eu o groaza, dar sunt maaareee amatoare de Maybelline, sunt singurele rujuri cumparate de nenumarate ori si le iubesc chiar daca am si mult mai scumpe...ca si nuanta imi plac coraiurile tare mult si trandafiriul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, pe tine te stiu cu rujurile corai si mai ales de la Maybelline :)

      Ștergere
  12. Revlon Cherry Fling este superb!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oh, Oriflame Chestnut Brown arata atat de bine, hmm...ma asteptam sa fie maro dupa denumire :))) E anbsolut superb :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori arata mai spre maro, alteori spre rosu, e un maro roscat :)

      Ștergere
  14. Imi plac enorm nuantele rujurilor Maybelline Water Shine 29 Espresso,Gosh Velvet Touch Lipstick Flirty Orange 153 si Revlon Cherry Fling :x.Arata absolut superb :x.Sa le stapanesti sanatoasa :*.Eu nu am foarte multe rujuri,dar imi plac cele de la Oriflame din gama Color Trends,in special Bright Red :x

    RăspundețiȘtergere
  15. Love lipstick posts, its always great to discover new shades.You have an amazing collection and all suit you so well. My favs are 2, 5, 7, 8 and 9.Thanks for your great comment.. Wishing you a great start to the week doll!

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu folosesc glossurile, am abandonat rujurile de cand am realizat ca imi ofera un aspect imbatranit. Si colegele la serviciu au remarcat ca nu imi sta prea bine cu ruj pe buze.
    Am gasit unul (la gloss ma refer) aproximativ nou iesit pe piata de la Avon care imi place foarte mult, inainte foloseam de la L'oreal, dar cum pretul era exagerat (cca 50 de lei) am renuntat la el. Cel de la Avon e pana in 20 de lei, de obicei il iau de la reducere.
    Maybelline Water Shine si Rimmel London Lasting Finish foloseam in urma cu multi ani, in studentie. :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Cel mai mult imi place Espresso.eu am 1 bucata ruj, ceva asemanator :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu sunt mare iubitoare de rujuri/glosuri, imi plac cele in culori mai tari si cele care sunt cremoase.

    RăspundețiȘtergere
  19. Revlon Cherry Fling arata delicios :)

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. foarte dragute :) imi plac 1,5,8,9...cam astea ma avantajeaza :)
    ai niste buze superbe :-*

    RăspundețiȘtergere
  21. Preferatul meu e Revlon "Cherry Fling", culoarea e tare frumoasa. Imi place mult colectia ta de rujuri, micuta, dar cu o combinatie frumoasa de culori, gasesti ceva potrivit pentru fiecare ocazie.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumos arata revlon "cherry fling" :) imi place tare mult. Te.astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cele 2 de la Oriflame arata foarte bine :D Iti recomand noua lor gama, eu am Liquid red si m-am indragostit de el, mai ales ca avem aceeasi problema: buze uscate sau cu tendinta de uscare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.