Treceți la conținutul principal

Barcelona, trebuie sa te cunosc!

      Cand auzeam de Barcelona, ma gandeam instant la fotbal si melodia lui Freddie Mercury. Insa odata cu blogurile de calatorii am descoperit frumusetea orasului data de ilustrul arhitect Gaudi, Antoni Gaudi. Unii cred ca fara el, Barcelona nu ar avea nici un farmec, totusi am vazut ca sunt si alte locuri si lucruri atractive de oferit.
 

            Nu am fost niciodata in Spania, insa printre multe alte orase europene, Barcelona a intrat si el pe lista celor dorite. Dincolo de bucataria catalana cu paella, fructe de mare si Sangria, shoppingul, reducerile si mai ales marea si distractia au contribuit la "de ce trebuie sa vedem" Barcelona. Sa nu uit si dansul, pasiunea si ritmul din flamenco! Chiar am vazut intr-o noapte acum mult timp in urma un spectacol unde o mare personalitate din lumea acestui stil se retragea printr-un turneu in care la fiecare reprezentatie opta pentru o alta abordare cu multa improvizatie si oameni care se completau frumos. Iti transmitea emotiile si trairile incat la final nu m-am abtinut sa nu o aplaud. Era extraordinar. Este clar ca la o asemenea incarcatura culturala: zeci de evenimente in fiecare seara, multitudinea de muzee, expozitii si arta, face din el un oras agitat zi si noapte, sa mergem doar pentru distractie si musai sa ne lasam doua zile in care sa ne relaxam si sa ne incarcam bateriile. Asa cum visam si la Ibiza.
 

      Dimineata, ca de obicei, vom vedea o parte din cele mai interesante obiective: Sagrada Familia, Casa Calvet, Parcul Guell, Cascada fantana din parcul La Ciutadela dupa faimoasa Fontana di Trevi din Roma, etc, spre seara poposind in port cat inca mai este soare. O noua zi la Muzeul de Ciocolata si ce mai putem vedea din cartierul La Ribiera, iar seara in Costa Brava, oricat de comode as avea incaltarile stiu sigur ca nu pot sa tin pasul cu ochii si dorinta de a vedea cat mai multe. Oricum pentru o astfel de excursie in Barcelona, necesita un plan cat mai bine pus la punct si prin Agentia de Turism Paralela 45 sau oricare alta daca vom gasi oferte mai bune cu charter Costa Brava din Bucuresti.
      Cu ocazia asta mi-am notat muzeele si locurile cu intrare gratuita, toate obiectivele. O destinatie cu preturi piperate ici colo, insa noi (ne-am descurcat si) ne-am descurca oricum facand-o frumoasa, pietele si magazinele alimentare nu le-am ocolim, chiar ne face placere sa ne gatim.
      Daca tot am ajunge acolo, neaparat as vrea sa ne abatem 60 km de Barcelona si sa vedem Manastirea Montserrat. O ocazie de plimbat cu trenul, urcat cu telecabina, facand excursia una completa din punctul meu de vedere cu mare si munte la un loc. Nu am intrat niciodata intr-un lacas de cult catolic si sa vad vreo orga. Funicularul San Jose mi-ar da putin emotii dar tot as fi curioasa de o asa experienta.
      Temperaturile ridicate, marea Mediterana, plaja, distractia si mancarea buna, Gaudi, acestea sunt motivele pentru care am zis: Barcelona, trebuie sa te cunosc!
 
 

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013
Titlul probei: Barcelona – Mare, soare si Gaudi
 

Comentarii

  1. Filmuletul a venit exact la țanc. :) 10X

    RăspundețiȘtergere
  2. I have never been to Barcelona ...

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  3. I love Barcelona! I'm your newest follower via GFC ;)

    Hope you follow back at http://stylebythree.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. I love Barcelona! Perfect city to live!
    Really impressive blog, love your style. If you want check mine and we could follow each other:-)
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring trends!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu visez la Barcelona, mai ales ca sunt indagostita de Spania. Va veni si momentul ala!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-as dori sa vizitez Sagrada Familia si Spania, bineinteles. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va veni acel moment, trebuie doar sa speram si sa conlucram la asta dragele mele.

      Ștergere
  7. Love Barcelona !
    Amazing place !


    http://www.olastory.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Barcelona e minunata, insa mult prea aglomerata pentru gustul meu. Am vizitat Catalunia, acum visez la Andaluzia si la orasele sale muzeu. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.