Treceți la conținutul principal

[Tags] Despre mine..

Am fost nominalizata de trei fete: shadow alley cat, Adela Sasu si Dia. In aceasta ordine sa-i dam drumul raspunsurilor.

Reguli :
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!








 
11 lucruri despre mine:
- prima data cand am folosit creionul de ochi, l-am folosit pentru sprancene(nu stiu ce mi-a venit sa mi le tund si am facut o gaura, iar aici a intervenit creionul-iar matusa'mea m-a dat de gol-)

- imi placea sa scriu baietilor scrisori de dragoste

- ador sa calatoresc numai pe timp frumos si in destinatii calde

- am invatat spaniola citit carti in aceasta limba, ex: Scrisorile de dragoste ale lui Napoleon catre Josephine

- m-am atasat mai mult de Grecia si dupa ce am vazut filmul(o parte) Secrete in Paradis

- imi place sa gatesc, dar nu pot sa fac multe feluri in aceeasi zi, obosesc si devin isterica

- imi place sa-mi cumpar articole de vara iarna si invers

- scrisul meu de mana e variabil, nu arata la fel de fiecare data. Mi-as fi dorit sa scriu foarte frumos.

- inainte nu faceam anumite activitati de teama sa nu atrag atentia, inca mai am, uneori, nelinisti

- am simtit atractia de la prima vedere o singura data. a fost si reciproc

- vreau sa calc dar nu ma descurc foarte bine.

 
Intrebarile primite:

1.Caine sau pisica?
nu pot alege, imi plac ambele animale
2.Fond de ten sau BB cream?
si fdt si bb cream
3. manichiura clasica sau gel?
clasica desigur
4. pantofi cu toc sau fara?
mai mult cu toc, micut.. tocurile inalte imi dau dureri-monturi
5. Carti sau e-book reader?
carti
6. revista Glamour sau Joy?
sincer, nici una
7.bronz natural sau autobronzant?
de preferat cel natural, dar pot trai si fara
8. excursie de grup sau excursie in 2?
mai mult in doi
9. costum de baie intreg sau din 2 bucati?
daca se poate, intreg (nu am gasit nici unul care sa nu aiba spatele decoltat si pe gustul meu)
10. piscina sau plaja?
la mare, plaja, in alte locuri precum la munte imi place si piscina!
11. par natural sau vopsit?
natural 
 
Intrebarile mele:
1. Anuntata sau vizita inopinata ?
2. In ce stil si culori ti-ai redecora casa/camera ?
3. Manusa sau masina de spalat vase ?
4. Ce produs folosit care initial ti-a placut a ajuns sa-ti displaca?
5. Ce jocuri cu carti stii ? Table ceva?
6. Iti place sa mananci cu mana sau doar cu tacamurile ?
7. Spune-ne un lucru neobisnuit despre tine !
8. La cofetarie sau prajituri de casa ?
9. Un articol vestimentar accesorizat diferit poate sa se transforme total ca si stil? Un examplu se poate?
10. Pantaloni lungi, scurti, 7/8 su 3/4 ?
11. Ce tehnica de manichiura nu iti place ?


  • Each person tagged must post 11 things about themselves
  • They must also answer the 11 questions the tagger has set for them
  • They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag
  • They must then choose 11 bloggers to tag with less than 200 followers
  • These lucky bloggers must be told
  • There are no tag backs

  • Alte 11 lucruri despre mine:

    1. Apreciez mai mult primirea unor flori in ghiveci decat taiate.
    2. Cand este vorba de mutat lucrurile prin casa, imi zboara ideile in cap ca la anagrame si la final tot imi mai vin idei si caut varianta cea mai buna.
    3. Nu vi s-a intamplat ca la toaleta sa va vina tot felul de idei ingenuoase ? Mie da! :D
    4. Nu suport sa tin telefoane sau alte obiecte ce emana radiatii pe langa mine.
    5. Daca e ziua mea nu ma murdari cu tort ca iese cu scandal.
    6. Nu-mi place ca musafirii sa-si bage nasul in frigider sau sa ma intrebe lucruri pe care ei se feresc sa le spuna.
    7. Imi place sa fiu anuntata, sa mi se ceara permisiunea, sa nu fiu luata prin surprindere.
    8. Nu-mi place cand ce-i care ma deranjeaza, dupa ce aflu ce fac tin sa mai stea la taclale.
    9. Nu-mi place sa se contramandeze lucrurile in ultimul moment si apoi sa mi se ceara socoteala pentru ca nu sunt gata.
    10. Niciodata nu o sa servesc/mananc ceva ce nu-mi place doar pentru ca nu e frumos sa refuzi.
    11. Fac lucrurile cum imi place si nu ma las convinsa doar pentru ca asa face toata lumea.


    1. What is your favorite thing to do in your spare time?
    playing cards, rummy, picnic -anything with my hus/orice care sa includa partenerul de viata

    2. Do you wear glasses? (not sunglasses)

    just for laptop/ doar pentru laptop

    3. Do you have any pets?

    not now/acum nu

    4. What is your favorite color?

    red/imi plac foarte multe, aproape toate, dar cred ca rosu este culoarea mea de suflet

    5. Do you read? If you do then what is your favorite book?

    Sunt multe, una ar fi Amantul doamnei Chatterley, o citeam pe ascuns de parinti. La 14 ani?!

    6. What is your favorite food?

    italian food/Mancarea italiana in general.

    7. Who is your celebrity crush (if you have one)?

    Pe la inceputuri DiCaprio, aveam o problema cu ochii albastri si parul balai. Acum il admir pe Johnny Depp, nu doar pentru sarmul si fizicul lui ci si pentru profesionalismul lui!

    8. Do you prefer lipstick or lipgloss?

    lipstick more/mai mult ruj

    9. What is your most worn piece of clothing?

    summer-roman sandals/vara, sandalele mele romane

    10. Do you prefer hot or cold weather?

    warm/calduta

    11. Do you like to wear your hair straight, wavy or curly?

    wavy/ondulat, dar nu l-am facut de multa vreme din cauza dermatitei

    Intrebarile mele:
    1. Accesorii mari sau mici si finute ?
    2. Ce combinatie de culori mai putin folosita ai descoperit si iti place ?
    3. Ce nu iti place la blogul meu ?
    4. Cum ai reactiona la o farsa ?
    5. Ai fost vreodata pe un stadion/la meci? vreo echipa preferata ?
    6. Ce fel de mancare, daca exista, nu ti-ar placea sa-l servesti la restaurant ?
    7. Ce traditii nu-ti plac de Craciun ?
    8. Ce job ti-ar placea sa ai dar inca nu exista ?
    9. Modern & anvangardist sau vintage style ?
    10. Fusta-pantalon sau fusta normala ?
    11. Ce intrebare ti-ai pune in locul meu ?

    Iata ce am primit de la Dia :
    A
    Age : inca 28 ani.
    Allergic: praf si la soare (de fiecare data cand ies in soare stranut)
    Animal: nu
    Actors:Jonny Depp
     
    B
    Birthday/Birthplace: 12.10.1983, Galati.
    Best Friends: 1
    Body Part on opposite sex: Buzele si ochii si fundul
    Best Feeling in the world: Cand am ajuns pe varful muntelui
    Best weather: Soare fara canicula
    Been in Love: Da, inca sunt
    Been on stage?: nu-mi aduc aminte de cate ori, dar am fost cel putin o data(in clasa a 4-a am facut dansuri moderne la casa de cultura).. lambada :)
    Believe in yourself: Stau cam prost..
    Believe in life on other planets: exista posibilitatea asta
    Believe in miracles
    : cateodata
    Believe in magic: cateodata
    Believe in God: mi-a fost zdruncinata, insa inca mai sper
    Believe in Satan: e bine nici sa-l mentionam
    Believe in Santa: nu, dar sunt oameni care fac cam acelasi lucru
    Believe in Ghosts/spirits: si da si nu
    Believe in Evolution: Da
    .
    C
    Candy: am renuntat
    Color: Red
    Cried in school: o data in generala cand mi-a ranit orgoliul un coleg si in liceu preaiubitul profesor de matematica ma facuse cu ou si cu otet pt ca nu-mi facusem temele:
    "Mortul sta 3 zile pe masa ?" sunt cuvintele care m-au ranit cel mai tare. "Mortul" ala era mama mea..
     Chocolate/Vanilla: ciocolata.
    Chinese/Mexican: Mexicana
    Cake or pie: ambele
    Countries to visit: Cuba, Brazilia, etc

    D
    Day or Night: cand se poate
    Danced: cand eram mica, eram mai curajoasa si la orice petrecere eram in mijlocul oamenilor
    am vrut sa fiu balerina/model, dar visul s-a spulberat cand au inceput problemele la coloana.
    Danced in the rain?:  Oh da, si cantand chiar!
    Danced in the middle of the street: de multe ori!
     
    E
    Eggs: fierte si mai nou omleta a la sotul meu
    Eyes: ai mei caprui
    Everyone has: liber arbitru
    Ever failed a class?: Nu.

    F
    First crush: nu am foarte multe amintiri din copilarie, dar stiu de un baiat care statea la parter, stiti voi, ochi albastri etc era mai mic decat mine.
    Full name: Pojogu Mihaela Gabriela
    First thought waking up: in principiu sa fac ce nu am terminat ieri
    Food: mancaruri suculente
    Fruits: le mananc pentru nutrientii din ele, rar am pofte
     
    G
    Greatest Fear: Singuratatea
    Giver or taker: Amndoua si ne impuse
    Gum: nu
    Good luck charms: nu

    H
    Hair color: Natural:saten inchis
    Height: in jur de 1,63
    Happy: cateodata peste masura
    How do you want to die: fara sa (ma) chinui
    Hate: incertitudinea, nesimtirea

    (In guys/girls)
    Ochii: calzi
    Hair Colour: din copilarie nu a mai contat
    Height: nici
    Clothing Style: casual-elegant
    Characteristics: sa fie un coechipier de nadejde
    I
    Ice cream: ciocolata cu rom
    Instrument: saxofon
     
    J
    Jewerly: Cercei
    .
    K
    Kids: Nu
    Keep a journal?: acum nu
    L
    Love: o dragoste doar constructiva, nu cred in cei care "iubesc" si stau langa cei ce-i fac sa sufere
    Letter: Am scris cateva si spre Craiova
    Love at first sight: da, o atractie foarte puternica, i-am scris si scrisori, eram la mare.
     
    M
    Milk flavour: cu cacao
    Movie: romantice
    Marriage: civil, de 5 ani
    McD's or KFC: Neaah

    N
    Number of Piercings: 0 .
    Number: 20
    Nickname: vrabiuta

    O
    One wish: sa mi le indeplineasca pe cele care nu s-au implinit inca, merge?

    P
    Place you'd like to live: Mangalia, in Grecia insulara, oriunde nu sunt extreme climatice.
    Pepsi/Coke: A fost odata Cola
     
    Q
    Questionnaires:raspund cu placere
     
    R
    Reason to cry: De nervi si neputinta
    Roll your tongue in a circle?:  si spre cot nu ? =))
    Shoe size: 36
    Slept outside: da, in cort
    Shower daily? aproape
    Sing well?: nu foarte bine, dar pot adormi un copil cantand =))
    Scientist need to invent: Leacul pentru orice boala
     
    T
    Time for bed: nu respect nici un program
    Thunderstorms: e fascinant de privit in departare, dar mai bine lipsa
    Touch your tongue to your nose? ha ha

    U
    Understanding: pot fi..
     
    V
    Vegetable you hate: pastarnacul cand este atos
    Vegetable you love: all
     
    W
    Weakness: Pun repede la suflet
    When you grow up: in alta viata
    Who makes you laugh the most: iubitul
    Worst feeling: cred ca se poate intelege din experienta din liceu
    Where do we go when we die?: nu stim decat dupa ce vom muri
    Walk with a book on your head?: da, doar vroiam sa ajung model

    X
    X-Rays: am facut multe radiografii la coloana, am un dosar plin

    Y
    Year it is now: 2012 .

    Z
    Zoo animal: mai bine nici unul captiv.
    Zodiac sign: Balanta

     Si cu asta dau fiecare leapsa mai departe tuturor celor care doresc sa le faca! Deci daca va plac intrebarile, dati de veste. :)

    Comentarii

    1. thanks for your lovely comment! following you too now! :)

      www.dailydisguise.com

      RăspundețiȘtergere
    2. Thanks for doing this :)) Ce de intrebari! Hehe ma bucur ca am aflat Mai multe despre tine:)

      Hugs
      Adela
      afashionistascorner.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    3. mi-au placut mult raspunsurile tale... le-am citit pe toate.. :D
      te urmaresc si te-am adaugat in blogroll :D

      te pup

      RăspundețiȘtergere
    4. thanks for the comment in my blog!!

      I follow you too!!

      http://bennypao.blogspot.it/

      kisses
      B.

      RăspundețiȘtergere
    5. Si eu sunt exact la fel la capitolul gatit, temperaturi, excursii, lectura, incaltaminte ;))
      Pupici

      RăspundețiȘtergere
    6. Thanks for your comment! I follow you now =D
      -Amara-

      http://knowyoucanfly.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    7. Hi! Love your blog!
      Do you like to follow each other? I'll follow back!

      XX Annewil
      http://lovetolittlethings.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    8. Thanks for following! Follow you back now :)
      X

      RăspundețiȘtergere

    Trimiteți un comentariu

    Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

    Orice parere cu bun simt este binevenita!

    1001cosmetice

    1001cosmetice.ro%20

    Postări populare de pe acest blog

    Din lumea necuvantatoarelor

         De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

    [Miercurea fara cuvinte] Online shopping

    1   //   2   //   3   //   4   //   5   //   6 1  //  2  //  3  //  4  //  5  //  6 1 //   2 //   3 //   4 Miercurea fara cuvinte este o rubrica saptamanala initiata de  Carmen  unde mesajul trebuie transmis printr-o fotografie sau o serie de fotografii. Wordless   Wednesday   is   a weekly column   initiated by   Carmen   where   the message   must be sent   through   a picture   or series of   pictures. xoxo

    [Recomandari si impresii] 5 filme vazute

    = 1 =  The Equalizer (2014), un film de actiune cam prea violent pentru gusturile mele, dar care a reusit sa ma cuprinda, sa ma uimeasca si evindent, in cele din urma sa-mi placa! Imaginati-va ca faceam doua lucruri in acelasi timp si in final am ramas sa-i acord exclusivitate. Un film cu Denzel Washington si dragalasa Chloë Grace Moretz. Nota imdb 7.2. = 2 = Shaolin (2011), Xin shao lin si/San Siu Lam Zi pe numele sau original, prezinta un razboinic care din anumite motive se refugiaza intr-un templu sa isi cauta linistea sufleteasca. In aceasta drama, la ultima infruntare cu trecutul vedem o pretioasa lectie de viata. Filmele asiatice, artele martiale nu ma pasioneaza, dar filmul mi-a placut.