Treceți la conținutul principal

Review: Yves Rocher, apa micelara.





Apa micelara demachianta Yves Rocher contine trei ceaiuri detoxifiante (verde, alb si de Madagascar) precum si extracte din culturi bio de musetel si trandafir, care au scopul de a revitaliza tenul. 
De la prima folosire m-am dezumflat ca nu imi curata machiajul de la ochi si trebuia sa mai pun produs pe discheta, parca se "usca" prea repede, ia alta si tot asa pana am ajuns sa folosesc demachiantul mai vechi satula de frecat ochii. Aveam si tus rezistent la apa, rimel si fard pe pleoape, ..pe buze si pe restul fetei a mers cum a mai mers. La final am simtit nevoia sa ma spal, m-am tamponat din nou si apoi mi-am aplicat crema nutritiva. Pt tonifiere e grozava, senzatia e placuta, mirosul subtil.

Ingredients: 
WATER, BUTYLENE GLYCOL, ANTHEMIS NOBILIS FLOWER WATER, MANGIFERIN, GLYCERIN, PEG-40 GLYCERYL COCATE, BETAINE, SODIUM COCETH SULFATE, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, OLETH-20, OLETH-10, ALLANTOIN, PARFUM, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, TETRASODIUM EDTA, ROSA CANINA FRUIT OIL, MALTODEXTRIN

Ce imi place:
 - nu lasa pelicula
 - in prezent o folosesc ca lotiune tonica
 - este (prea) blanda cu tenul
 - mirosul este unul placut.

Ce nu-mi place:
 - la ochi nu face deloc fata 
 - individual nu e eficienta
 - se consuma repede.

Nu mi se pare un produs de neinlocuit si nici nu as da atatia bani pentru ca se consuma repede, pot gasi inlocuitor mult mai permisibil, dar mi-a facut placere sa testez lotiunea micelara castigata pe blogul Cameliei.  Sper sa va fie de folos !

Packaging is elegant and good quality. The water is herbal scented, removes all makeup quite efficiently provided it’s not waterproof. If you don’t want panda eyes effect you’d need a special makeup remover for waterproof and long-lasting mascara. Overall it’s not a bad product but it’s not efficient so I don’t think I’d purchase. It's quite pricey. I hope my review will be useful !

Let's share experience !

Comentarii

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

[Outfit] Crossing

Traversarea unei strazi, parcurgerea vietii, intersectarea cu alti oameni, trecerea de la un anotimp la altul, toate au in comun timpul si trecerea lui. Asta e subiectul de astazi.

Mancam, dar cat de mult ne hranim?

Inainte de a ne gandi ce vitamine contine si cat de bine sau rau ne fac alimentele pe care le punem in farfurie, mancam cu ochii, cu nasul, din pofta ce ne-o genereaza cele auzite. Stim in mare ce e bine, de ce trebuie sa ne ferim, care alimente putem sa le consumam cu moderatie, insa nu stiu cati dintre noi se gandesc atunci cand gatesc pentru cateva zile sau doar pentru masa pe care urmeaza sa o manance la "aportul de sanatate". Teoria ca teoria, dar practica ne omoara, se aplica si in acest segment al vietii.

[Outfits] Rochia mea preferata verde din chiffon

Sunt pline site-urile chinezesti cu acest model de rochie, m-am indragostit iremediabil de cand am vazut-o intr-un wishlist pe blogul deesboudoir . De atunci aproape la fiecare colaborare am cautat-o sperand sa dau peste una cu dimensiuni potrivite pentru mine si dorinta mi s-a indeplinit dupa ce Cichic mi-a propus sa aleg dintr-o lista prestabilita articole pentru review. Eram sa-i refuz pe motiv ca nu-mi gasisem pe gustul dar si marimea mea, insa mai apoi mi-am zis sa caut alte produse care sa nu aiba valoare mai mare fata de cele din lista si asa am dat peste ea.